Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2007 17:48 - УХАААА Диск ънплъгд на Нирвана
Автор: mishiesquarepants Категория: Лични дневници   
Прочетен: 957 Коментари: 1 Гласове:
0



Е днес е един уникален ден
Ще ви разкажа защо :)
Прибирам се аз вкъщи с една приятелка на гости ,защото навън клинча беше непоносим,а и бяхме мокри и тя спешно се нуждаеше от чорапи.Та така както обикновено майка ми отвори вратата,баща ми беше на компютъра и странно-от някъде долових In Bloom на Нирвана.Учудих се доста,в тая къща не бях чувала музика отдавна.Поразпитах баща ми кфо става и в крайна сметка се оказа,че току що се сдобих с оригинален диск Unplugged in New York на Нирвана.Не мога да ви опиша каква ми беше радостта като разбрах,че е оригинален и дори не му е счупена кутийката или му липсват брошурките отвътре.Цял целеничък си е.Ярък,красив,перфектен звук,чист,незамърсен,здрав и най-важното-прекрасния глас на Кърт,който пълни душата ми всеки път щом го чуя.Пълни я с капчици радост или тъга,с малки парченца от иронията в текстовете,кара ме да се смея,да плача,просто да се отпускам и да политам в небето сред безбройните си мисли и чувства.И не само това,накара ме да открия себе си...Накараха ме да се усмихна след  дългата сутрин на уроците по математика и БЕЛ.В момента се чувствам най-щастливия човек на земята,защото все едно присъствам на концерта,толкова е чист звука.
Ами да,май това е...
Приятна вечер


Тагове:   диск,   Нирвана,   ънплъгд,


Гласувай:
0



1. morelloblossom - напомняш ми малко на мен когато бях ...
12.11.2007 20:45
напомняш ми малко на мен когато бях на 13. само дето аз тогава слушах БСБ :)
поздрави за новото диск. само не разбрах дали е подарък от родителското тяло. ако е тъй тичкай да им благодариш.
(:
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mishiesquarepants
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17056
Постинги: 7
Коментари: 5
Гласове: 44
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930